24.2.07

Varför är det så roligt att byta bort sina slantar mot diverse saker av tyg, plast eller någon kemisk blandning?

För det är ju det det är. Och det gäller alla. Även mig. För hur många gånger är det man köper lika med det man verkligen behöver... Eftersom Madde alltid har dåligt inflytande på mig så drog hon ner mig till Malmö City (vilket är mycket lögnaktigt skrivet av mig..., jag följde med frivillig och såg jättemycket fram emot att få träffa henne!). Och det slutade med att jag gjorde av med 97 kr på saker som jag behövde och 164 kr på saker som det är mer tvivelaktigt om jag behövde. Men roligt var det. Ett par nya jeans för en hundring sitter ju inte fel...(bokstavligt talat ;) Men om 13 dagar (som Challe nyligen informerade mig om, kan inte fatta hur det är mindre än 2 veckor kvar! ;), då ska det shoppas, och absolut inga praktiska eller behövliga ting!

Och dagens upptäckt är att jag absolut inte lider av något ålderskomplex, eftersom jag utan problem klarade av att ta order från en femtonårig vikarierande tennistränare...

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, men det är ju underbart juu! :)