28.2.07

Tvätt + klipp + chic

Alltid trevligt att sluta tidigt, man får ju lite tid för sig själv juh! Efter min aningen förlängda matteföreläsning (men slutade ju ändå 10.45, så det var inte så illa) var jag lite duktig och pluggade fysik (jag klarade mig tom utan att få hysteriskt utbrott, som min miniräknare brukar straffas för...;). Och okej, jag erkänner jag åt på biblioteket även om det icke är tillåtet (bääd christina, bääd). Sedan var det dags för ett välbehövligt frisörbesök. Så nu är jag lite fräschare än innan (hoppas jag). Bokrean fick sig också en liten påhälsning innan jag cyklade hem igen (för att bli ännu lite fräschare fick boken chic följa med mig hem).

Och dagens bästa: Jag gick när jag skulle, trots att det var frestande att stanna...

ps. tack för kommentarer som har skrivits, alltid trevligt att se vilka som läser.

1 kommentar:

Anonym sa...

Och så missade du kemi 3 saken? ;)