2.2.07

This to shall pass...

Men när?

Fredag it is!
Fast först var det ju torsdag... Som innehöll ett litet antiklimax, för jag hade ju ställt in mig på att ha min allra första körlektion, men det blev ju inte så eftersom det var fel på någon av deras bilar. Typiskt när man är laddad ;) Så det var ju bara att boka om den lektionen... Sen var det ju orkester som vanligt, och efter det konsert, där en klasskamrat spelade med sitt band... Och de var ju faktiskt riktigt bra!
Idag så var det ju först skola... Trodde ju att jag hade labb, men hade kollat lite fel på schemat visade det sig.. Så då tog jag mig tid att ha lite kvalitetstid med mig själv (vilket betydde fika och läsning av det senaste Rodeonummret ;). Och nu sitter jag här i min (eller snarare mina föräldrars) enkla boning.

Inga kommentarer: