26.2.07

Jaha, och så var det ju måndag igen dårå.. Fast det är inte så hemskt faktiskt, varje ny dag är ju en dag närmre Stockholm och Challe. Fast hon är ju inte helt väck, vi har ju gjort det till en liten tradition att ringas varje söndag! Vilket betyder att jag samtalade med denna trevliga kvinna ;) senast igår. Och ja vad kan jag säga annat än att, det är skönt att höra att du har det bra!
Denna måndag blev ju lite bättre av att jag hade sovmorgon också, vilket alltid behövs. Jag tycker att man kan börja kl 10 varje dag ;)
Annars var helgen ganska händelselös, är ju inlåst för att plugga ordentligt nu inför tentorna som börjar om en vecka. För jag har ju inte varit så flitig innan... och mitt straff får jag nu när jag ska läsa in x antal föreläsningar.
Annars, helgens lärdom: Man kan hitta citat för alla tillfällen i melodifestivalsånger... ;) (ps. Madis, jag har ju glömt att höra med dig hur tolkandet vägledde dig...)
Nej dags för mig att gå och äta min lunchmacka, och läsa in mig på dagens laborationsövningar (magnetiska fält, låter det inte lockande...? ;)

2 kommentarer:

Anonym sa...

tolkandet ja, vad ska man säga? lets talk about it later..

Charlotte sa...

haha yes ;) vi får väl se hur det går...
hur har du det hemma? du är väl aktsam nu med det här med knivmannen i limhamn? puss