19.6.08

Woohoo!

Oh my gosh, jag är så upprymd :)
1. Ledig i 8 dagar i sträck, okej en har redan flugit förbi, men måste ta vara på de andra dagarna på min sommarledighet bättre.
2. Känner nu lite pepp (jag brukar aldrig skriva det, men finns inget bättre ord för det) inför Midsommar. Ja, det regnar säkert, men det har det gjort alla andra Midsomrar också, så det blir nog bra.
3. Sex and the City! På lördag är det dags för filmen, på Royal, med min Carrie, Charlotte/Samantha, Carrie Jr och Miranda Jr. Har längtat som en galning, och nu är det nästan bara timmar kvar. Enda gången man bara måste gå på bio med klackar på skorna :P
4. Har lyssnat på supermusik hela dagen. Tur att jag har min musiksmak och inte någon annans ;) Förstår inte hur lite ljud kan göra en så glad. Får se om jag kan sprida denna glädje vidare ut i världen...
5. Berlin känns nu så nära. Var på rådgivningsmöte igår, och fick lite mer info och framför allt känner jag mig säker på att det är det jag vill göra. Jag gillar (oftast) mitt liv här i Malmö, speciellt alla fantastiska människor jag känner, men det är bara att se till att de finns kvar där ändå. Och besök får gärna planeras in :)

Inga kommentarer: