14.4.08

Jag fatta allt och ingenting...

...där stod ju du som alltid skulle va min.
Den är bara så bra den sången som textraden kommer från. Lyssnade på den på vägen hem idag, cyklade säkert snabbare bara för det. Annars ett annat bli-glad-låttips är Amy Winehouse - Tears dry on their own. Vet att den kanske egentligen inte är så glad, men skruva upp volymen och försök att låta bli att le och skrika med. Får mig alltid på gott humör, vad som än tynger mig.
Jaha. Rapport från mitt liv just nu. Kort helg blev det efter jobb på fredag och lördag. Supertrevlig lördagskväll med Challe med lite vin på Lilla Torg. Söndagsutflykt med Annie i vårvädret på söndagen (nähä!). Nu är det back in business, med jobb hela veckan. För övrigt har jag nu bevisat att jag inte har någon som helst tillstymmelse till gröna fingrar. Köpte innan påsk en kruka med små påskliljelökar, som experiment, för att se om det går att ha växter på mitt rum. Och jodå, det växte. Så länge som jag kom ihåg att vattna. Det har jag inte gjort nu på ett tag, och så är bladen inte gröna längre.. Synd på så fina gula blommor... Jaja, de finns i plast också. Vilken ointressant utläggning.

Inga kommentarer: