8.4.08

April, april

Så nu har jag gjort allt annat än att författa ett inlägg. För jag hade verkligen tänkt att skriva ett riktigt långt ett. Jag tyckte att jag kunde behöva det. Men det känns inte så viktigt längre. Efter lite samtal med C och M, så blir det ju alltid bättre. Speciellt eftersom det verkar bli en ny Stockholmsvisit :) Det behöver jag, saknar dem riktigt mycket just nu. Tur att Challe kommer hit lite nu denna veckan. Nej, som sagt, långt inlägg skulle det ha blivit, och jag skulle ha kunnat skriva massor med kryptiska låtcitat, men jag ska bespara er det. Det går bra att tacka mig nu ;) Helg har det varit. Trevlig en. Lite pillande på min nya tekniksak. Öldrickande på Mascot med trevligt folk; hoppas nu Corre, att du kan dricka öl i framtiden, så att kvällen gav resultat ;) Och en väldigt slapp söndag. Måndagen ängnade jag mest åt att läsa Hey Dolly. Jisses vad imponerande, fascinerande och rolig. Ibland helt sjuka metaforer och liknelser, och grymt ordflöde. Längre recension får ni inte av mig, min forna klasskamrat var alltid bättre på det, kanske därför det är hon som har skrivit boken också. Helt sjukt att jag just nu sitter och lyssnar på när hon intervjuas i P3 Populär, mitt favoritprogram på P3 för övrigt. Bara att önska stort lycka till

2 kommentarer:

Anonym sa...

Även mitt favorit p3-program, tyvärr går man ju i skolan så missar det oftast.

Anonym sa...

oh ja, jag vill ju också läsa ju.... hmm.. så! nu är den påväg hem till mig! hey dolly kan vara precis vad jag behöver ;)