5.3.07

sin²(x) + cos²(x) = 1



Och så var de bara två kvar... Japp, en tenta är avklarad, och det gick bara bra, förutom på sista uppgiften då jag har glömt ett minus, som kostar mig fem poäng. Men det är okej, jag är glad ändå ;) Nu är det bara att ta tag i nästa ämne... Tyvärr har jag ju ingen tid till det, måste ju packa inför Stockholm ;) Och varför kan det inte vara vår där nu, det hade löst mina skoproblem direkt! Mina vinterskor läcker nämligen rätt rejält, och det är inte så effektivt vid snöslask... Fast mest läntar jag till när temperaturen segar sig över tio-gradersstrecket så att jag kan börja ha ballerina igen! Men om jag känner vädret rätt så lär det väl dröja till maj.... Nej, dags att åka iväg för att blåsa lite i ett metallrör a.k.a spela flöjt.
Ps. Jajaaa Challe, och du skulle vara hemma tidigt... ;) Jag vill höra hela historien sen!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jajaaaa challeeeee , haha :)

Anonym sa...

jag vet att jag låter skruvad, men jag är nästan lite sugen på ett matteprov ;) .. haha.