17.3.07

Jag har haft lite bloggsemester (och msn-semester)... Var utarbetad efter långweekenden i Stockholm ;)

Ja, stockholmshelgen, what to say... Det var helt underbar! Verkligen en av de bästa helgerna på mycket länge! Och det är sötisarna jag har att tacka för allt!
Stockholmsvistelsen bestod av: nya interna skämt, krängande över diskbänken, "oh, it's a russinutställning", cara mia, bölande, sol, biskvi, karlaplan, timbuktu, granny och mormor, gående, pizza som stannar kvar i magen, fika, hålla-madde-och-challe-glada-kit (version 2.0), flamencosteg av vakterna på slottet, inte jättegott vin, universitetet, tunnelbana, snörtävling, cosmopolitans, sushi, shopping, in i dimman, solglasögon, lära känna stockholm, berzelii bar, mika, bortglömda och signerade tröjor, posande...




Annars har denna helgen inte varit fy skam heller. Fredagskvällen spenderades med några trevliga typer, varav vissa det var alldeles för länge sedan jag såg! Och det hände ju till och med saker jag aldrig trodde skulle ske, jag drack tequila igen (fortfarande inte gott), någon skickade sin kompis för att stöta på mig (du får nog åtminstonde komma fram själv...) och en okänd man ville hjälpa mig att skaffa en pojkvän. Cykelturen hem var däremot mindre trevlig, ösregn hela vägen. Dagen idag (tekniskt sett igår) började med att jag och madde lyckade göra challe lite nervös... haha! Sen spelade jag tennis som vanligt, och har resten av tiden umgåtts med min syster, och vi har lagat middag och sett många avsnitt av sex and the city. Och imorgon väntar många långa timmar på konserthuset... Kanske inte hinner med mitt och Challes traditionella söndagssamtal, men då kan vi ju, nästan lika tradiotionellt, flytta det till måndag.

2 kommentarer:

Charlotte sa...

bra sammanfattning där! hade nästan glömt bort biskvin, riktigt gott ju. hollandia för hela slanten när jag kommer hem! ja vi kan ju ta söndagssnacket på måndag, hah nästan mer klassiskt. jag vill höra om itt teqilaäventyr och hela det där... :) PUSS

psychoo sa...

ååh hollandia & biskviker! jag längtar :) ! .. när ska vi boka in detta? vilken av dagarna? :)