3.9.09

..and as she wishes today was one year ago..

För, för ett år sedan precis hade jag halvt panik att jag skulle glömma något, lämna något och komma till något. Var kvällen innan jag åkte iväg till Berlin nämligen. Ja jisses... Men nu ska jag inte gräva ner mig i gamla minnen. Utan har ju börjat på något nytt. Som även nu efter några dagar känns just det, nytt. Och inte helt enkelt. Kan inte säga att jag har superkoll på labben som jag ska ha imorgon. Men så är inte ström och spänning mina favoriter. Annars; jodå, det finns potential att tiden på Fysicum blir en rätt rolig tid. Nu ska jag bara hitta en studentförening som känner intresse för. Måste säga att det är lite tomt efter sommarens aktiviteter.. vem ska nu ställa upp på onsdags- eller förden delen söndagsöl? :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Jag tycker absolut vi ska ta en öl eller nåt någon dag. Bara för Lisen har lämnat oss kan ju inte vi också svika vardagsölen! Om du kan imorgonkväll så ska vi ta en öl på möllan då! typ vid 8. /Anna