19.1.07

Sista måltiden a.k.a. "The end of an era"


Och så blev det torsdag...
...och dags för sista middagen med alla oss tre (Madde, Challe och jag själv) samlade, på ett tag iaf. Vinylbaren hade fått äran att vara vår mötesplats för kvällen. Mycket trevligt ställe faktiskt! Jag kom ju naturligvis först (mitt eviga öde...), så jag kunde ju njuta tre minuter innan de andra kom intumlande. Sedan middag bestående av hambugare och brownie (nej inte samtidigt), smaskens ;) Blev inte så blödigt som man kanske skulle kunnat förvänta sig, men det kommer nog imorgon istället. Usch, då blir det ju på riktigt... Men vi ses ju igen i mars! Och dessutom måste jag ju göra av med mina mobilpengar... ;)
ps. jag är tydligen omättlig...

1 kommentar:

Charlotte sa...

jag älskar att min omättliga kompis bloggar! vi ses imorgonbittida!