3.7.08

Torsdag, going on fredag.

Sol sol de senaste dagarna. Härligt, speciellt eftersom jag är lite ledig. Har spenderat tid i solen tillsammans med Madde. Hett. Speciellt idag när vi fick för oss att gå på långpromenad. Men vi gav upp på hemvägen och åkte buss. Upptäckte att buss nr 33 blir en sightseeing genom vår barndom ;) Badat har jag också gjort idag, med min syster, som har den finaste baddräkten. Kändes ordentligt kallt först, så vi stod och badkrukade oss ett alldeles för långt tag. Men när man väl var i var det, som alltid, mycket härligt! Och nu har vi haft lite filmmys :) och ja vi har syndat och ätit snacks till...
Imorgon blir det middag med Challe, jag ska bara komma på vad vi ska äta... Tur att Annie har rivit ut recept från gamla Allerstidningar på jobbet ;)
Annars, dagarna går och berra ligger lite närmre nu än innan.

1 kommentar:

Anonym sa...

åh nej christina, du fick ju inte skriva att det var jag som tog dem. nu kan de ju spåra upp detta och anmäla mig för stöld eller nått, hehe :)